SKRIVET: 2008-09-21, kl 18:57:22 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

föreläsning

På eftermiddagen åkte jag, mamma, Darling och Mika till Ludvika tillsammans med RUS för att höra Sofia Åkerman föreläsa. Väldigt intressant! Och hon var väldigt bra på att berätta. Handlade om självskadebeteende. Hon har själv mått dåligt i många år men mår bra sedan flera år tillbaka. Hennes självbiografi Zebraflickan gavs ut för några år sedan och den är minst sagt läsvärd! Tror jag läste ut den på 2-3 dagar :)
Fick min bok signerad också. hihi.
Föreläsningen var två timmar lång och jag tyckte att tiden gick fort MEN det var så fruktansvärt kallt där innte. Satt med jacka på mig och frös som en tok..

Orkar inte blogga idag. Kännt mig trött och seg hela dagen.

Nästa veckas planer:
  • Måndag: 11.30 Medel. 19.00 RUS-gruppen.
  • Tisdag: Leksand med Linda som jobbar för RUS. Hon ska föreläsa och jag får prata lite om jag vill inför ca 40 personer. Vill jag det??? Kvällen Falun med RUS, filmvisning b.la.
  • Onsdag: 17.00 Puls/Medel. 18.00 RUS-Café
  • Torsdag: 14.00 Skrivarcirkeln. 20.00 Styrke/station.
  • Fredag: Simma. 18.00 Dans.
Sen är det nog inte så mkt mer. Det som jag vet tillkommer är tvätta, städa och gå promenader med Darlo.

Imorgon åker mami till Örebro US för den andra förhoppningsvis lyckade operationen. Den förra (som skulle ha varit den andra) misslyckades ju pga att lasern gick sönder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: