SKRIVET: 2008-09-16, kl 12:26:10 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

top secret

Var och tränade 7 imorse och jag tror jag måste sluta med det. För när jag kommer hem efteråt är jag skittrött och tvungen att sova en stund :/ Sov lite över en timme i alla fall så hela dagen känns förstörd..

Sitter i myskläder så jag ska väl hoppa in i duschen tror jag. Sen gå till affären för att köpa mjölk och nåt mer kanske. Bettan kommer vid 14 för att fika :)
Darling är hemma idag och är sjuk, magen krånglar. 30/9 ska han till Avesta för röntgen. Men han borde få hjälp tidigare iom att han har ont typ jämt och får vara hemma från jobbet lite då & då.
Jag ringde vc idag och frågade ifall remiss var skickad till neurologen i Falun ang min huvudvärk. Det var den men neurologen har ju så klart telefontid. Ska ringa imorgon bitti.. *irriterad*

Igår kväll när jag skulle sova började jag tänka på en hemlighet som förföljt mig i ganska många år.. Så jag fick svårt att sova. Jag har aldrig berättat för någon. Men nu berättade jag, Daniel fick veta.. tårarna forsade :(
Men det var ändå skönt att berätta! Visst, jobbigt. Men ändå..
Men alltid, alltid, alltid när jag ska sova börjar jag tänka på sjukt jobbiga saker. Så då får jag svårt att somna :/

Nu måste jag duscha. Känner mig trött, seg och mör i kroppen :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: