SKRIVET: 2008-09-28, kl 14:45:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

söndagsångest

Gått tipspromenad idag -tradition- och sen blev det Subway där vi fick se en transa och lite fjårtisar, typ. En ganska rogivande söndag med andra ord.
Sen blev det Ica Maxi där ja b.la köpte mystofflor till Älskling; fårskinnstofflor :)
Dom ser ut ungefär som på bilden. Mysiga va? :)




Inte gjort så mkt annat. Älskling sover sött just nu och han har tofflorna på sig. hehe.
Jag har mått illa. Känner inget just nu, drack precis en powerking.

Söndagsångesten börjar göra sig påmind. Varför ska helgen ta slut så fort? Jag hatar verkligen måndagar. Måndagar är skit. Måndagar suger! Jag har sällan något planerat på måndagar så måndagar innebär att jag gör ingenting och det gör att jag mår piss. Mår dåligt redan på söndagseftermiddagarna för då vet jag att det snart är måndag.
Sen är det inte många som kan/vill/orkar (eller av andra jävla anledningar) ses heller. Jag blir så less alltså. Nu menar jag absolut inte att alla är likadana men många är det! Jag tröttnar på allt snart.. eller alla.
Jag är fan ingen stålkvinna.

Nej nu måste jag sluta skriva annars börjar jag bara böla eller nåt. Som vanligt. Vad är det med mig?
Ska försöka ragga upp någon som vill spela med mig nu :P

Om någon vill gå en promenad, baka, fika, kasta sten eller vad fan som helst så kan ni ju höra av er. Helst en måndag då.. och vill du inte ses så ge mig en pistol för fan. Så jag kan döda mig själv.

Jag ska tvätta om en stund. Och dammsuga, torka golv, damma.. blaha. blaha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: