SKRIVET: 2008-09-23, kl 07:25:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sömnen

Somnade inte alltför sent igår och det var inte heller så jättesvårt. Sovit ganska 'lätt' i natt tror jag för så fort Daniel vänt sig eller något så har jag vaknat. Jag brukar inte ens vakna när hans alarm sätter igång, nog för att han är snabb att stänga av men ändå. Vaknar inte förrän han pussar hej då :)
Jag som alltid vill tjata om att han ska skynda sig :P
Vadå dryg?
Hade ställt mitt alarm på 7.30 men blev pigg efter att ha lekt med mobilen ett tag. hehehe.

Daniel var väldigt smart igår. Eller ja, jag var också delaktig. Skickade sms från hans jobbmobil om att han hade köpt privat mobil och så angav vi numret. Felet vi gjorde var att skriva 070 fast det skulle vara 073 så det vara bara att smsa alla igen då.. ooooops :P

Sitter här och fryser. Ska väl duscha då. Ska ha kjol idag tänkte jag. Om ca 55 min hämtar Linda mig och jag har redan ätit frukost. 10 poäng till mig! Bara jag inte fastnar vid Panga Bubblor spelet så är det luuuuuugnt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: