SKRIVET: 2008-09-06, kl 14:09:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kräftskiva

Drömde nåt helt sjukt i natt. Jag & Sara tjaffsade rejält. (hon i Jakan)
Hon tog min tidning från mig och jag hade sönder hennes kläder m.m.
Sen var jag & en massa folk i en lägenhet någonstans. Där var en psykläkare (minns inte vem) & det bestämdes att dom skulle ge mig medicin, dom fick tvinga i mig skiten. Daniel och någon mer höll i mig.. Claes (Bettans ex), Robin och hans Emma (en tjej han dejtar) och några andra var där också.
hahaha
Allt var ganska rörigt så det är svårt att återberätta.

Varit i stan och fikat me Kjell-Britt på förmiddagen. Sen följde jag med till Ica Maxi och handlade. Köpte b.la en blomma :)
Och så Prinsess-pasta som Emma ska få någongång :P
Gulligt värre va?
Annars inget vettigt tror jag..
Nyss ätit quornburgare, såååå gott :D
Blev chokladpraliner till efterrätt. *mumma* värsta lyxen.

Nu ska jag/vi (om Darling kan slita sig från jobbet som rymdkapten) vila en stund. Kl 17.20 ska vi åka till Grangärde (bushen) för lite kräftskiva. Men vet inte vad jag ska ha på mig :/
Frågade om vi skulle vara ute och det beror på vädret. Men hallå, det är ju svinkallt ute!!!

Låten som spelas just nu [Kenta - Just idag är jag stark]



Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: