SKRIVET: 2008-09-06, kl 23:28:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

illamående

Kom nyss hem från kräftskivan. Väldigt trevligt var det =)
Åt inte så mkt dock, inte av någonting. Smakade lite paj, lite kräftor och en macka..
Mådde jätteilla bara en timme innan vi åkte så det var kanske lite därför. Fick även kraftigt ont i magen men det gick över senare.. nu mår jag lite illa igen. Vet inte varför. I vissa perioder kan jag må illa KONSTANT i flera DAGAR, det är inte kul vill jag lova! Har mått illa till och från sen slutet av gymnasiet.. tog studenten 2002, så ja.. :/
cp-kropp, typ :P

Morgondagens planer:
  • Tvätta
  • Träna 16.30
...och slöa med andra ord :P

Nu är jag trött och vill läsa. Ska läsa en stund och sen soooooooova. Hoppas kunna sova längre än jag gjorde imorse, då vaknade jag före 8. Läste en skitbra krönika igår kväll btw, utgick från Ernst :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: