SKRIVET: 2008-09-23, kl 19:44:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

föreläsningar

Det var kul att få följa med till Leksand idag. Fick ju höra Linda föreläsa b.la. Jag själv sa inte så mkt men sa vem jag var, att jag är medlem i RUS, att jag har psykiska problem men att jag är på bättringsvägen och att jag kommit långt i mitt tillfrisknande. När båda föreläsningarna var genomförda åt vi mat i deras matsal. ÄCKEL-MAT!!!! Klassisk skolmat var det, potatisbullar och blodpudding med lingonsylt..

Hann hem en liten stund efter att ha varit i Leksand. Då kom Darling hem för att löda lite shit. Sen blev det fika med Kjell på stan :)

Varit till Falun med Rus ikväll, vi hade filmvisning men det kom sjukt lite folk tråkigt nog.

Mammas operation verkar ha gått bra idag. puh!

Ähhhhhh jag är sjukt trött och mår illa :/


Ingela

Åh, potatisbullar som är såå gott. :)

Själv tycker jag skolmaten är toppenbra, iallafall i Leksand där jag ätit av skolmaten i många många år. :D



PUBLICERAT: 2008-09-24, 07:10:26 | URL: http://www.busbebis.se/Blog

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: