SKRIVET: 2008-09-26, kl 17:34:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

finns Gud?

Se på 17. Kanske att det finns en Gud ändå? Men det tror inte jag.. (såg en bok på Akademibokhandeln igår btw, en bok för just Ateister.. )

Läkaren ringde i alla fall imorse! Hon gav mig TRE tider till en psykoterapeut; 7e, 14e och 21/10. How could it happend? O_o
Var det presshotet eller att jag var så rak och ärlig? Nog för att jag varit rak, ärlig och förbannad tidigare då men ändå..
Läkaren sa att hon pratat med ansvariga igår, bla Leif Alm och han är minsann inte alls sååå negativ som jag tror. Vadå JAG tror?!?! Det är ju inte bara JAG som tror det! Alla som varit med på möten vet att så är fallet. Mamma, mitt personliga ombud (han är opartisk), Daniel, Kjell VET att han är totalt jävla anti att hjälpa mig. (Säkert många andra också, psykiatrin bara förfaller. Så enkelt är det.)

Varit och träffat en kvinna från FK idag i samband med FINSAM vilket gick bra. Dom från FINSAM träffar ansvariga från psyk ca en gång i månaden och hon sa att det b.la är Leif Alm som är med då *ryser* :P
Hon tyckte därför det var bra att få veta lite vad jag tycker o.sv så att hon kan få veta hur det går till och vad patienter tycker.

Var sen till Liz på alkoholgruppen. Tjejen som fått bäbbe kom också. hihi. Så jag har sett bäbis idag :)
Fotade också :P

Mellan dessa möten käkade jag på China med Kjell-Britt. Ahhhhhh så gött!

Varit till syrran på eftermiddan. Värry najs!

Nej nu måste jag rusa, ska och dansa järnet på friskis. Me like it a lot!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: