SKRIVET: 2008-09-10, kl 20:47:36 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fackträff

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Orkade inte simma och ja, allting blev till ingenting.
Hrmpf.

Följde med Darling när han jobbade idag, efter att vi ätit lunch hemma tillsammans. Så nu har jag sett Folkets Hus källare, det ni :P
Vissa ställen är "Obehöriga äga ej tillträde" så då fick jag snällt sitta i bilen och bara se snäll ut :)

Min karl är då helt underbar. Han slutade tidigare och följde med på mitt möte. Det var en representant med från kommunen, en från Landstinget, en från af och en från fk. Så var och en ska intervjua mig. Första intervjun är med han från Landstinget & den sker nästa vecka. Allt för att dom ska lära känna mig och se vilka behov jag har. Låter ju rätt bra ändå. Men vid vissa saker skulle allt låta så äckligt jävla bra och dom log så det såg ut som om dom skulle springa. Jag log inte en enda gång, men det kanske inte hör hit?
Så lät det lite som om dom ska fråga en massa, analysera sönder och gräva i allt. Jag kommer gå sönder :(

Var faktiskt ganska besviken när jag gick ut därifrån.. jag måste medge det.

Efter mötet var vi hem lite snabbt. Darlo duschade b.la. Sen åkte vi på ett till möte och eftersom han var med på mitt så skulle jag vara med på hans :)
(jag ville inte sitta hemma själv)
Det var information om hans fackförbund, Elektrikerförbundet. Fick skratta flera gånger, han som hade informationen var nämligen lite smårolig hehehe.
Han bjöd alla på smörgås och dricka, även jag fick =)
Det mötet var något längre än mitt, tror det höll på 75 min. Mitt var 30 min :P

Rus var väldigt trevligt ikväll. Jag, Darling och 2 andra bakade morotskaka. 5 andra bakade hallongrottor. Sen var det ett gäng som satt och bara "hängde". Sen blev det fika, snack, skratt och fotbollsspel :)
Får se om det blir bowling next friday.. *håller tummarna*
Nästa söndag är det i alla fall föreläsning vilket jag ser fram emot!!
En tisdag framöver ska jag följa med Linda när hon ska föreläsa.. wiiiiiiie..


mika

varför log du inte?

var inte mötet om din praktik, eller har jag fattat fel? du ville väl ha det? :S

puss


cina71

vad är det för föreläsning du ska på ?



PUBLICERAT: 2008-09-11, 11:42:20 | URL: http://cina71.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: