SKRIVET: 2008-09-01, kl 16:35:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

död...

Idag känner jag mig mer död än levande. Sovit mer än halva dagen. Hur jag ska kunna sova i natt vill jag inte ens tänka på. Sömntabletter, någon? *hundögon* Pliiiiiiiiiiis? I need it so much..
Svullna ögon och svidande kinder är inte alltid så kul heller.
Inte ens borstat håret idag, fortf morgonruffs. Men vad gör det när jag bara skulle ligga i sängen hela dagen och gnida huvudet mot kudden? >_<

Lunch har jag fått i mig tack vare att Daniel kom hem på lunch. Det blev sushi. Njuta kunde jag dock inte göra av det - heller.

Mams ringde under dagen och frågade om jag ville träffas för att gå på Kupolen. NEJ TACK! Känns ju fan som jag bor på det stället.

Nu ska jag tvinga in mig själv i duschen.. träningen börjar 18.00 och jag MÅSTE dit.
Åker vi inte och tränar så ska vi till Säter och det vägrar jag en dag som denna. Då ska man ju spela glad och allt annat shit och det orkar jag inte i det här tillståndet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: