SKRIVET: 2008-09-03, kl 10:59:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Älskade mami

Matt, trött, sur, ledsen, arg, irriterad, besviken.

+ förbannad på FK. Som säger att dom skickat brev, för typ 2 veckor sen. All annan post kommer ju hit till nya adressen. Säg inte att jag ska ringa för deras telefonkö tar ju hur lång tid som helst. Och att åka dit orkar jag inte.
Men ge mig praktik för i helvete!!!! Så jag har något att göra om dagarna, känner mig behövd och kanske får lite nya kompisar. I need it, plz.

Vaknade ca 7.30. Låg kvar i sängen till 10.30 ungefär. Vad fan ska jag upp och göra? Ingen vill ju göra nåt ändå och jag är trött på att vara själv.

Så är jag dessutom lite orolig för mamma. Men är det så konstigt? Hon åkte till Örebro 6.30. Vet inte än om hon får opereras imorgon. Hon vill ju bli av med skiten! Så hon kan andas och leva normalt.. *suck*
Hon kände av hjärtat igår när hon städade. Ringde vårdcentralen och fick komma dit. Satte sig på bussen - idioti. Fråga mig inte varför.. Hon borde väl fått åka sjukbil i alla fall? Hon fick vara på vårdcentralen i flera timmar. Blodtrycket rusade i höjden, skyhögt. EKG togs flera ggr och ännu mer medicin skrevs ut.
Älskade, älskade mamma var rädd om dig!
Jag har ju bara EN mamma..
Hon skulle prata med dom i Örebro om det som hänt & så.. men jag hoppas verkligen att det blir operation imorgon!!

Om ett tag tror jag att Darlo kommer hem för att äta lunch med mig. Tur det för annars skulle jag nog inte äta ett skit. Dricker Cola light nu i alla fall :P
Jag ska få kycklingsallad från Tågkompaniet till lunch, löööööööv it! :D
Har varit sugen på det i flera veckor tror jag, men det har aldrig passat att äta det.

Köpte en trådlös telefon igår, så nu har vi äntligen hemtelefon. Det hade jag senast 2006 eller nåt tror jag. Daniel har inte haft det på flera år. Han har betalat för det men inte haft någon inkopplad haha..


Danil

Jag hade ju ingen nummerpresentatör.. Det är ju bara jobbigt att svara då, för allt som ringer är telefonförsäljare.. Mor.. Och.. Mja, det är väl alla. :o Sitter på firman och väntar på keringen som skulle komma hit.. Men ingen har synts till ännu. Så jag sitter ett tag till. Pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: