SKRIVET: 2008-09-02, kl 09:38:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Aaaaaaaaaaj

Somnade till slut igår, inte alltför sent heller. Hur kan jag sova så mkt?
Vaknade med världens mensvärk imorse. Gick upp och tog Panodil Zapp. Värmt vetekuddar idag också. Finns det nåt bättre? Önskar man kunde ha med sig dom ut också :P
Ska köpa andra tabletter idag som jag har hört ska vara bra.

Darling var till lab igår igen och tog ännu fler prover. Nu borde han väl ändå ha tagit allt som går att ta? O_o
Dom behövde tydligen ännu fler för att sen skicka han på UL i Falun. Han kna ju åka dit samtidigt som en vi känner. Hon är nämligen gravid =)

Nu ska jag spela lite Yatzy. Sen duscha och göra mig klar för stan. Mams klipper sig och får slingor i håret. Hon ville fika efteråt. Det vill jag också för imorgon åker hon till Pennybridge. Operation på torsdag då :/
Så vi ses nog inte förrän på söndag... uuuuuh.

Veckans planering:
  • Fika med mami idag
  • Fika hos daddy imorgon. Farsgubben blir äldre!
  • Kräftskiva på lördag.
Veckans träning:
  • 19.00 idag.
  • 18.00 imorgon
  • ev 11.30 på onsdag.
  • 17.00 på onsdag
  • 16.30 på söndag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: