SKRIVET: 2008-10-12, kl 17:40:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nu...

Nu ska jag tvinga iväg mig själv till friskis för att träna. Jag vet ju att jag blir glad bara jag kommer dit och att jag mår mkt bättre efteråt. 6-7 motionspass (varav en långpromenad) under en vecka får räcka tror jag.

Kom att tänka på en sak idag. Tycker synd om all vårdpersonal på akuten i Falun som jag skällt ut och skrikit åt. Men va fan, har man ångest så har man. Och det har heller inte varit så lätt. Jag har verkligen fått kämpa för att ens få någon hjälp. Det enda psyk gjort har varit att ge mig en massa mediciner.

Nej, nu måste jag ge mig iväg! Sen blir det att laga mat så Darling har matlåda imorgon =)


Tony

Tyvär e du inte den ända som säger d om psyk...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: