SKRIVET: 2008-10-06, kl 11:12:11 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Ungern

Resan var helt underbar! Har haft det sååå bra =)
Känns som man gått hur mkt som helst. Tur det kanske, för jag tycker vi åt så mkt. Som tur är har jag bara gått upp till 49,5. Puh!
Orkade inte göra så mkt på torsdagen. Kom till hotellet ca 13.30. På fredagen var det toppen-väder. Sol och ca 21 grader. Härligt! Var först till ett Thermal-bad. Stor fin och gammal byggnad med 3 utombusbassänger + 4 (tror jag, kanske fler) bassänger inne. Den varmaste var 39 grader och den var ute. Så bubblade vattnet upp på vissa ställen.
Shoppat lite. B.la en ny väska (som mamma suckade över), en ny plånbok, en top, svampbob-bestick.. :P
Daniel köpte en stridsvagn i byggsats, en gammal världskrigsmedalj till sin pappa och sånt.. :P
Maten var god. Rätt billigt var det där också. Men jobbigt att räkna om allt för jag är så kass på matte =/

Det kändes som jag fick ladda om batterierna lite så att säga. Mådde ju så jävla dåligt dagarna innan vi åkte men nu känns det som jag mår bra. Lite trött bara. Kanske inte så konstigt. Sov ingenting på hela resan. Kom hem 1 i natt. Och jag hade svårt att somna :(
Låg och vred mig femtielva gånger, typ. Älskling somnade på någon minut. Tur det eftersom han skulle upp 5.45 idag. Så idag är första dagen på hans nya jobb. Han är ledig 2 veckor vid jul så vi får försöka ta någon resa då igen :D
För om jag har praktik så är jag ju ledig vid jul, antar jag. Annars får jag försöka jobba in lite och ta ledigt resten. Gick ju bra förra året i alla fall, när jag var till Malta. Då hade jag betald semester en vecka kan man säga.

Jag såg värsta söta hunden igår. Jätteliten! Den åkte med vårat flyg. Husse var svensk och hade köpt den från Ryssland. Dom som han hade köpt den av hade bilat ner den till Ungern. Vilken resa, stackars hunden!
Hunden var 8 månader och det kunde man inte tro.. O_o

Har vattnat blommorna, tagit reda på tvätt och plockat med annat här hemma.
Tänkte skriva matlista för veckan men det går ju inte att öppna frysen. Snacka om proppad! Blir nog fiskbullar idag i alla fall. Vore götta =)

Har en klump i magen. Har en konstig känsla.

Hmm har jag gjort något fel?? Vad i så fall? Berätta!

Dagens planer:
Städa klart
Promenad runt älven (inställd vid regn)
Rus-gruppen

Beställt en bok idag. Egentligen åt mamma men jag ska läsa den först! :P
"Varje dag har vi en liten tävling"
Men beställde 2 böcker förra veckan eller nåt och dom borde ha kommit idag men icke :/


Hanna

Jag såg här att du beställt min bok "Varje dag har vi en liten tävling". Jag hoppas du har fått den nu, och att du ska tycka om den.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: