SKRIVET: 2008-10-16, kl 15:47:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tröttast

Kom nyss hem. Fikat på Almas och gått på Kupolen.. pust! Åkte ju hemifrån vid 11 :P
Där emellan var jag till Ica Maxi också.
Köpte b.la vinbärsblad på Maxi. Brukar nämligen kika lite där dom har utländsk mat och jag minns för en massa år sen när pappa var tillsammans med en kvinna från Irak. Hon lagade vinbärsdolmar som var gott och luktade jättegott! Det är så kul att testa nya saker och utländsk mat är alltid kul. Får bli tacogratäng någon dag också, köpte i alla fall quornfärs idag.
Köpte 3 helvita barntröjor på Lindex idag eftersom det var "Ta 3 - betala för 2". Tänkte jag skulle trycka på dom själv =) Maja ska få 2 och Filip en. Annars har jag inte handlat nåt. Hittade en jättefin tröja men den fanns bara i stora storlekar.

Står på listan att vi ska äta pasta och vegetarisk bolognese idag. Men nu blev jag sugen på quornburgare med bröd och sånt =) Eller tacogratäng. Får fråga Älskling när han kommer hem vad han vill ha. Det är ju inte allt för långt till affären som tur är.. dessutom så ska han ju inte ha matlåda imorgon. För det är FREDAG & han slutar 13.00 =) Om han inte jobbar över då... idag är andra dagen - i rad som han inte jobbar över. Yihaaaa!

Är hur trött som helst nu. Huvudvärk och ont i ryggen. Kuuuuuuul. Eller så inte =/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: