SKRIVET: 2008-10-21, kl 09:09:23 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

SvampBob

La in en massa olika teman på mobilen igår. B.la SVAMPBOB! :D
Dock var det så "plottrigt" att vissa saker syns dåligt men det kanske det är värt?

Måste göra mig klar nu. Ska till psyk på samtal snart och sen tänkte jag höra om praktik någonstans. Har ett förstahandsval och sen blir det väl som det blir.. det ordnar sig! Känner mig nästan äckligt positiv =O

Räknade tidigare ut att jag har min tolfte (!) eller trettonde mobil nu. Men ungarna som växer upp idag hinner väl ha 100 mobiler, typ. Så jag ligger i lä :P
Min första mobil:


Thérèse

En sådan mobil hade jag som första också =)



PUBLICERAT: 2008-10-21, 18:00:07 | URL: http://www.theresesjosten.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: