SKRIVET: 2008-10-18, kl 14:44:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

snygg karl on friskis

Jag fick för mig idag att jag skulle träna kl 11. Det stod att det skulle vara Medel men när jag kom dit pratade folk om att det var ett pass med bräda. Hjälp tänkte jag! Hatar nämligen brädor.. Undrar ni varför får ni fråga tandra :P
Men samtidigt var ju Carola från danspasset där iklädd ledarkläder. Förvirrande. Haha.
Hörde lite svagt att hon sa till någon att det inte var brädpass. Puh! Jaaaa mina öron är jättestora. Eller inta stora (har många ggr fått höra att dom är små) men hör bra i alla fall.
Och när jag kom in i salen så var det en låt från gårdagens pass. Wiiiiiiiie.
Det var danspass :D

Det var en kille som var drabbad av svensexa också. Såååå schnyyyyygg :)
Svarta strumpbyxor med Calvin Klein kallingar utanpå. Rosa tight linne med smala axelband och en vit tjej-kofta. Han tog inte många steg kan jag tala om.. Tog kort på han också. Hihi.

Nu ska vi göra oss klara för att åka till SÄTÄ. Känns som vi aldrig är dit. Men vi har inte tid. Borde hälsa på min pappa någon dag också. Men när?? :/
Hoppas morgondagen ser ut så här: Tvätta, hälsa på pappa, gå promenad. Träning 16.30.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: