SKRIVET: 2008-10-22, kl 08:31:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Sala

Helt otroligt, jag somnade utan större problem igår! Var jättetrött vilket jag inte brukar vara.
Imorse hade Daniel en jättejobbig låt som väcknig vilket gjorde att även jag vaknade *grr*
Jag har jättesvårt för att somna om när jag väl vaknat så jag har varit vaken sen 5.30. Bestämde mig för att gå en promenad, ca 6.45 gick jag hemifrån. Mörkt halva tiden ungefär.. :/
Blev 5 km i Mellsta idag igen. Måste va ca 1,5 km dit vilket gör att det blir ca 8 km totalt.
Nu sitter jag och äter frukost. Hembakat bröd är det bästa.

Måste snart göra mig iordning. Duscha och sånt. 9.53 går tåget till Sala. Det kommer bli en trevlig dag!
En tråkig sak är att jag hoppats få en bok jag beställt men den kom aldrig igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: