SKRIVET: 2008-10-28, kl 19:17:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

nytt bord

Skrev fel i förra inlägget, var ju 15.20 någon skulle ringa från vårdcentralen vilket dom gjorde. Min läkare ska ringa mig på fredag.

Blev kycklingsallad till middag. Gotti gott gott :)
Sen for vi till Smedjebacken för att kika på bord. Blev ett annat än det som var tänkt. Beställdes så det kommer på fredag :)
GREAT! Behöver bara betala en liten del själva eftersom svärisarna är så snälla. Hihi. 6 stolar ingår + iläggsskiva.

Jag är hur trött som helst nu och jag förstår inte varför. Har varit trött hela dagen. Huvudvärk har jag också.. kan man bli surare? Funderar på att gå en promenad. Har ju ont i ryggen också och det sista man ska göra då är att vila.. Men det är så mörkt ute och det regnar lite. Nog för att jag har bra regnkläder o.sv men ändå. Det tar ju emot!

Har funderat på hur jag ska göra med lunch imorgon. Blir lite tight med att få till det imorgon.
11.30-12.15 Träning + att jag ska duscha o.sv efteråt.
Gå till stan (tar ca 15-20 min)
13.00 Möte
ca 14.30 Åka till SVT i Falun

Aja, det ordnar sig...
Dags att dra på sig bra kläder.. yeah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: