SKRIVET: 2008-10-20, kl 18:16:07 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mötet..

Mötet gick i alla fall bra idag. Dom berättade vad dom kommit fram till under alla intervjuer och jag tyckte det stämde bra.
Det jag behöver är samtalskontakt och något att göra. Nästa vecka ska jag träffa hon som jobbar åt FK. Så skulle någon av dom ta reda på om jag kan få avslappning eller liknande just pga huvudvärken. Jag sa vad läkaren sagt, att sjukgymnastik antagligen inte ger något. Det var nästan lite komiskt för David från Landstinget var ju med och han är sjukgymnast =)
Vore bra om jag fick avslappning för det är ju något helt annat än sjukgymnastik och yoga tycker jag är svårt just för att man är så många. Det är inte riktigt min grej, tyvärr =/

Bakat en chokladkaka á la VV ikväll som jag ska ha med mig till Rus :)
Blev wokgrönsaker med woksås till kvällsmat men det kunde inte jag äta. Det var på tok för starkt! T.om Daniel tyckte det var för starkt så han plågade i sig det. Och när han tycker att det är FÖR starkt så är det starkt också vill jag lova!

Nu ska vi snart åka för att köpa en mobil åt Daniel.. sen blir det Rus-gruppen.


ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: