SKRIVET: 2008-10-14, kl 08:48:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jobbigt

Fick kämpa mig ur sängen nyss. Inte alls någon lust att gå upp. Igår kväll var det återigen svårt att somna. Jag mådde dåligt och tårarna rann samtidigt som Älsk bara sov *hrmpf*
Ska väl duscha snart. *orka*
Känner inte för samtal idag, igår gjorde jag ju det. Skumt. Har inte alls någon lust att prata idag. Jag har inte lust med ett skit idag. Men samtidigt så vill jag göra något. Klurigt det där.. Nu vill jag bara ha samtalet överstökat så jag kan åka hem och göra det jag brukar; ingenting.
Allt är en ond cirkel också. Det ena avlöser det andra. Orkar ibland knappt träna just för bristen på mat. Försöker äta men det är väl för lite antar jag. Äter jag får jag en jävla ångest. Orkar jag inte med träningen får jag ångest för det för att jag vill träna och borde och bla bla bla. Promenader är egentligen det ultimata. Det är så enkelt men ändå så svårt. Tar mig ju inte ut själv. Får bli ändring på det! Ska gå med Älsko ikväll i alla fall :)

Fan vad jag hatar mitt liv!

Men ska åka om 50 min. Duscha, sminka mig och sånt kraffs kanske vore dags nu. Frukost? Njaaaa... tveksam. Äter nog senare. Och blir ju tvungen att äta lite ikväll med Darling =/
Suck.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: