SKRIVET: 2008-10-20, kl 10:24:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Islam.

Tror jag somnade 00.30 i natt. Kul, typ... Fan alltså! Jag blir så less!

Gått en promenad idag på morgonen vilket var hur skönt som helst :)
Gick 5 km i Mellsta. Hade för lite batteri för att kunna lyssna på radio så gick utan hela vägen men det är ju skönare. Gick där och filosofierade för mig själv. Rensade tankarna lite.

Har glömt att berätta en sak tror jag. Beställde Koranen i fredags :P
Har alltid velat läsa den och sätta mig in i deras tro. Det ska bli intressant. Daniel läser "Buddha i världen" så snart konverterar väl jag till Islam och han blir budhist, eller inte :P

Måste duscha nu. Får besök snart. Sen blir det lunch på tacobaren. Me lööööve it!
13.00 är det möte. Nervöst.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: