SKRIVET: 2008-10-21, kl 20:10:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ingen napp ännu

Var till psyk och hade samtal idag vilket gick bra. Vi kom fram till att jag ska ha kognitiv behandling och att jag därför får gå hos en annan. Fick tid hos henne (den nya) 24/11 och det känns som jag klarar mig tills dess. Känns bara dumt om jag ska gå kvar hos hon jag var till idag eftersom vi ändå inte ska fortsätta att träffas.

Efter samtalet försökte jag hitta praktik som visade sig vara omöjligt =/ Nog för att jag visste och vet att det är svårt, nästan svårare än jobb. I alla fall svårare än extrajobb ibland..
Frågat på 12 ställen. 2 ställen kunde jag komma tillbaka för att chefen inte var där och ett skulle man söka via nätet så därifrån har jag ju inte hört nåt från än. Men det känns rätt drygt ändå.
Pappa sa förut att jag kunde praktisera med honom. Men jag kan inte så mkt om att laga lastbilar eller fixa AC på bilar/lastbilar, så tyvärr... :P

Blev lunch på Blå Lågan idag. Bästa lunchstället måste jag återigen säga! =)

När Darling hade kommit hem från jobbet gick vi en promenad i Mellsta. Skönt! Han gick bara ett varv dock, jag gick 2. Han gick hem och kokade potatis, perfekt! Det blev rätt mörkt när jag gick andra varvet. Småläskigt ändå.

Nu ska jag skriva en 'liten' lista som jag ska spara, mina mål här i livet. Har börjat bli alltmer måldmedveten faktiskt.

Idag fick jag ihop ca 10 300 steg. Då hade jag inte på mig stegräknaren hela dagen, kändes onödigt.

Imorgon; Sala hela dagen!


tandra

Vart i kvarnsveden bor ni ? :)


tandra

Vart i kvarnsveden bor ni ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: