SKRIVET: 2008-10-25, kl 19:58:44 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Gravid?!

Känner mig gravid nu tamej fan, har ätit så jävla mkt =O
Blev cheesecake till efterrätt, huuuur god som helst. Jag beställde Honey Mustard Chicken men det smakade för mkt senap så jag bytte med Darling och åt istället Breast Chicken Witch Melted cheese vilket var gott :)
Magen väller ut, tur jag har klänning.. hähä

Var och badade idag. Var inne i Aqua Nova ett tag och lekte av oss. Försökte mig på klätterväggen också men den va ju svår =/

24% Blizzard Downloader... drygt. Tar ju sån tid!

Musiken som jag lyssnar mest på eller som jag har lyssnat mest på den senaste tiden:
  • Live (med b.la Lightning crashes som är den bästa låten just nu)
  • Nirvana
  • Håkan
  • Winnerbäck (förvånade?)
  • System of a down
  • Amy Mac Donald
...och så lite på Maskinen - Segertåget, den hör liksom till men helt olik dom andra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: