SKRIVET: 2008-10-24, kl 16:51:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dans dans dans

Jag är nog en bra kontorsrått. Jag skrev adresser på säkert 50 kuvert + satte en lapp på dom. Så gjorde jag lite annat. Duktigt va? :P
Sen blev det lunch på stan. Daniel kom dit och hämtade mig. Vi åkte hem. Han duschade o.sv. Idag har han bokat tid för synundersökning vilket han skulle ha gjort för några veckor sen men ja, bättre sent än aldrig.
Handlat mat och sett lite film, blev Harry Potter. Aldrig sett dom filmerna ju. Var jättebra.
Nu har vi vilat en stund, Daniel verkar jättetrött efter en veckas jobb.

Nu ska jag snart göra mig iordning för träningen. Danspass idag :)
Sen blir det att äta tacos. Var längesen nu tror jag.

Om ett tag verkar det bli Sälen, längtar!


Sweetheart

Jag tycker sånt där kontorsjobb är riktigt roligt! Även om det abra är att skriva adresser en hel dag :)



PUBLICERAT: 2008-10-25, 00:27:30 | URL: http://graceful.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: