SKRIVET: 2008-10-22, kl 21:50:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Bucketlist

Dagen i Sala var bra. Väldigt trevligt. Åt lunch på stan b.la :)

Direkt när jag kom till Borlänge åkte jag & Darlo till Rus. Han hade köpt sallad till mig från Tågstation, me love that man! <3
På Rus såg vi film; Bucketlist och den var riktigt bra! Den borde ni se gott folk ;)
Både rolig och känslosam. Även tänkvärd.

Fick min Glädjekalender idag och även Take a look at dig själv + Varje dag vilket gjorde mig happy måste jag säga! Idag skickades Koranen + 14 år till salu hehe snacka om att jag köper mkt böcker :)
Men jag älskar att läsa! Ikväll blir det dock ingen bokläsning, för jag köpte tidningen "Misstänkt" på hemvägen. Står om brott och straff. Tidningsverisionen av Efterlyst kan man säga.

Nu är jag trött. Dags att lägga sig. Läsa en stund vore skönt. Sen sooooova. Ska be Daniel byta larmsignal också btw... :P

(14 188 steg idag)





tandra

åååh bucketlist, längesen jag såg den men så bra! Grät som ett litet barn i slutet :)


tony

14 år till salu bra bok...stark... puppan är en annan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: