SKRIVET: 2008-10-27, kl 21:10:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

äntligen slut

Äntligen är den här dagen slut! Det var i alla fall trevligt att Mika kom hit på besök på förmiddagen. Vi drack kaffe :)
Åkte med henne till stan där jag frågade om praktik på 2 ställen. Det ena stället sa nej och det andra kanske, men det lät tyvärr väldigt tveksamt. Tog mig sen till Kupolen där jag var i FYRA (!) TIMMAR! Fy faaaaan vad tråkigt det var. Snart vet jag vad alla heter i alla (50?) butikerna, vet exakt hur många glas Cervera säljer o.sv.. :P
Satt på 2 olika bänkar i ca 40 min per bänk. Lyssnade på musik. Köpte en tröja till Darling och ett kort till honom. Sen kom Darling medans jag var på ICA och handlade grönsaker.. vi gick till Stadium så han skulle få se en tröja jag sett. Han tyckte om den så jag fick den *sööööt* :) Jättefin och mysig! Dessutom cool! Hehe.
Vi köpte även datahögtalare och det ingick då en sub. Värsta grejen dårå!

Var till Rus på kvällen. Blev ca 50-55 minuters promenad. Sen blev det prat och biljard. Fan vad dålig jag är på biljard men det är kul ändå och jag lär mig =)

Nu är det MATAKUTEN!!!!

Imorgon ska jag kanske höra på 2 eller 3 ställen här i Qwarnsven. Vi får se.
När Daniel slutat ska vi till Smedjebacken för att kolla på möbler med Danis föräldrar. Dom betalar om vi hittar nåt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: