SKRIVET: 2008-11-20, kl 21:57:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

svetten lackar

och piskan som kittlar, kittlar inte heller
deras feta nackar

Lyssnar faktiskt på Ebba Grön just nu :)
Njutning på höööööög nivå! Bättre än D-bomb och Maskinen :P
hahaha

Men jag är helt slut. Sjungit Abba-låtar i 45 min. Kul var det dock!

Jag hade svårt att somna igår, mådde lite dåligt. Och det var pappas fel! Att han aldrig lär sig. Spydiga kommentarer klarar jag mig bra utan.

Har haft vilodag idag och det var faktiskt skönt. Helt otroligt. Träningsvärk i magen, skönt det för då kanske man kan få lite muskler där någon gång också :)
Darling jobbade över. När han kom hem vid 18.45 stod maten på bordet och ljusen var tända. *mys*
Vi åt wok idag. Hade gjort efterrätt också som bestod av chokladmousse.
Han kommer jobba över lika mkt nästa vecka, om inte mer. Men det är ju bara bra! Visst, lite tråkigt men det är ju såklart värt det!

Fick provresultaten från min läkare idag, med posten. MYCKET riktigt så har jag låga järnvärden. Det har jag ju vetat men dom har inte brytt sig. IDIOTER!!!! Fick järntabletter utskrivna så jag ska hämta dom imorgon. Kanske huvudvärken försvinner, gjorde den i gymnasiet när jag åt järntabletter i alla fall. Rött kött kanske man skulle äta? Eller så inte.. men broccoli, spenat och annat gott är ju lika bra :)

Bäst jag gör mig klar för sängen så jag kan göra mina avslappningsövningar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: