SKRIVET: 2008-11-08, kl 10:03:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Säj inte nä säj jää

Kom i säng yyyyybersent i natt :/
När klockan ringde 7 kände jag mig helt död ^_^ sov en timme till i alla fall. Men Darlo la sig i sängen när han duschat och babblade en massa och han var ISKALL! Grrrrrrr. Så jag vaknade ju till liv.. *hrmpf*
Men men.. sånt är livet =)
Ska snart till Kupolen. Tänkte köpa servetter och lite annat kraffs till mitt kalas. På eftermiddagen blir det prommis med E. Tror jag ska tvätta ikväll. Daniel kanske jobbar ändå, beror när dom är klara med det dom håller på med. Kan bli att han jobbar till 20.00. Komp, komp, komp!

Glömt att berätta en väry najs thing. Brorsan m familj kommer på mitt kalas. Så kommer antagligen Niklas och Filip också. Hoppas att Maja & Filip kan leka LITE :P
Saknar Maja-liten redan ju. Hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: