SKRIVET: 2008-11-08, kl 20:05:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ont i ryggen

Blev flera timmar på Kupolen idag. Pust! Köpte ballonger (Maja kommer ju!), ljus och servetter. Åt mat också med syrran & Kjell-Britt. *ångest*
Blev lite småplock handlat också.. efter Kupolen blev det promenad runt Gylle och Mjälga med Ellenor. Värry najs!

Fick så ont i ryggen på Kupolen och det har inte riktigt släppt, drygt :(
Tur jag får gymkort gratis tills nästa år, får man träna ryggen lite och det kan ju behövas.

Darling jobbade bara till 15 för dom hann med mer än dom trott. Vi vilade (läs:sov) ett tag och sen blev det handling. Behövde dock bara matlagningsyogurt men passade på att handla annat också. Åt indiskt till kvällsmat. Hur gott som helst :)

Försöker tänka att jag faktiskt tränat 4 ggr den här veckan och gått en promenad + att det är en dag imorgon, men det är inte lätt :(
Kämpar emot i alla fall och liiiiiite stolt tillåter jag mig att känna mig. Imorgon är det ett friskis-pass som gäller!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: