SKRIVET: 2008-11-22, kl 13:23:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Min dag...

Borde ju inte sitta här. Borde göra mig klar. Ska åka på julmarknad i Skenshyttan strax, jag lovar att det bara är typ 5 bord :P
Sen blir det Kupolen med Anna. Hon ska köpa blommor & jag ska ha kort. Ska lämna tillbaks mössan också som jag köpte igår. Hittade ju mina gamla idag, 2 stycken :) En Peak & en puma, dom är jättefina och bra :)

Magen känns så j-a uppsvälld. Kan det märkas redan av tabletterna?! Verkar mysko.. :(

Glöm inte att det är "min" dag idag.. hehe.. 4 har i alla fall sagt Grattis. Hihi.

Appropå en bok jag läst.. tjejen skrev att hon ville ta livet av sig så hon stoppade i sig tabletter, men spydde sedan upp dom när hon ångrade sig. Men kroppen, hjärnan och allt tar ju upp dom oavsett. Det går väldigt fort! Talar (tyvärr) utifrån egen erfarenhet.. det slutade med att jag kolapsade på ett tåg. Ambulans fick stoppa tåget. Läskigt. Nog om det.. det lät så konstigt. Att hon inte skulle märka av tabletterna just för att hon spydde upp dom.

Måste kissa.  *panik* sminka mig, dra på mig ett par braller o.sv..
Fick mkt poäng idag när jag sjöng Mamma Mia! =)


tandra

Grattis CECILIA på namnsdagen! :-*



PUBLICERAT: 2008-11-22, 13:50:16 | URL: http://www.nogg.se/tandra
therese

Grattis grattis =)



PUBLICERAT: 2008-11-22, 21:16:38 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: