SKRIVET: 2008-11-14, kl 22:58:59 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kvällen är här!

Äntligen är det kväll! Som jag har längtat.. har haft fullt upp hela dagen. Inte varit hemma ens. Helt sjukt. Åkte runt hela Borlänge och letade pecannötter också, skulle ha det till tårtan. Maxi, Kvantum, Willys räckte. Sen ringde jag Coop och dom hade =)
Tårtan med nötterna blev bra, god får jag veta imorgon. Och den håller i flera dagar så jag hoppas att det räcker om den är god.. :P
Det gick bra i receptionen men jag fick ont i ryggen, fattar inte varför. Ledig därifrån 4 veckor sen ska jag köra själv. Nu vet jag hur man låser och larmar också :)
Jättekul att träna idag. Det där passet är så skönt också. I slutet av flera låter tänkte jag "Nu får det bara vara en kvar" för jag var helt slut vill jag lova.

Dagens undran: varför röstas dom bra ut ur Idol? Är det för att folk inte har någon smak eller vad? Och varför ska den dryge fan få vara kvar? (Robin B) Jag kräks av att se honom. Ful, äcklig och kan inte sjunga. That´s it.

Imorgon: K A L A S

Fick veta en sak idag. Maja kommer till Borlänge samma helg som jag är i Sälen, men alltid händer det ju nåt annat samtidigt när jag ska göra nåt..

Fine, nu ska jag sova =)
GOD NATT GOTT FOLK!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: