SKRIVET: 2008-11-27, kl 16:27:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Kjell och jag...

Vilken dag! Känner mig helt slut o_O
Först lunch på Blå Lågan, lika gott som alltid. Idag hade dom favoritbrödet också, härliga tider :D
Sen åkte vi till DollarStore för att jag skulle ha en ram till en målning Daniel gjort. Den är så fin och man blir nästan glad bara man ser den :P
Problemet nu är att målningen är BORTA!!!! Hittar den inte i någon påse, inte i bilen. Glömde vi den vid kassan?!? Det får inte vara sant =(
Köpte några panelgardiner på Dollar samt en fin krans jag ska ha på dörren.
Sen for vi till Kupolen via Elkedjan. På Kupolen köpte jag en röd skjorta och en svart kjol som jag ska under jul :)
Köpte även lite pyssel på Panduro och glitter på Tiimari.
Efter Kupolen blev det Ica Maxi. Nyss kommit hem. Har alltså varit ute i 4 timmar. Mer än tillräckligt!

Hittade en bok som blir en julklapp till Kjell så nu är han klar. Det blev boken; Kjell och jag har ont i halsen. Alltså en barnbok :)

Nu är det snart dags att packa väskan och göra mig klar. Ska till Friskis, stå i receptionen och sen träning. Vad gör Daniel idag när klockan passerat 16? Jo just det, han jobbar över! Som vanligt...
När han kommer hem ska hans far komma hit för att fixa nåt med bilen. Hans far har nämligen köpt sakerna.

Ett problem: När ska jag packa??? Jag åker hemifrån 17.00 och kommer hem 21.30 (Stationspass 75 min börjar 20.00). Imorgon praktik till 13. Ska åka 14.30 och vill gärna hinna duscha o.sv innan. SUCK SUCK SUCK

Årets torraste händer: Me, Me, Me... fick lite handkräm av Carolin igår *slurp* så var  det borta. Så har jag smörjt idag. Gör t.om ont när det kommer vatten på händerna och jag har SÅR!!

Jag har försökt få Darling att kolla min knöl nedanför örat, typ i nacken. Men han ser ingenting säger han. Kjell kollade idag. Jag är för fan blå! Sjukt... det har inte bara kliat idag, det handlar om veckor .


UPDATE: Målningen är hittad!!!! Den var på DollarStore och dom hade tänkt sälja den hahaha


tess

Tur att ni hittade den =)



PUBLICERAT: 2008-11-28, 20:54:28 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: