SKRIVET: 2008-11-11, kl 10:32:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kan man bli annat än less?

Jag mer eller mindre tvingade mig ut på en promenad. Kallt åt benen var det men upptill hade jag en militärtröja (M59) & en fleece så där frös jag inte. En timme blev det i alla fall. Alltid nåt, får väl vara nöjd med det.

Kan man bli annat än less? Hade huvudvärk konstant igår och idag har jag haft huvudvärk sen jag vaknade (ca 2,5 timme än) vilket inte är så länge än men tillräckligt.. Huvudvärk så gott som dagligen sen september kan fan inte va normalt!

Sen att man känner sig som den som är mest ensam i hela världen gör inte saken bättre.

Ska byta kläder och göra mig iordning för en depp-fika någonstans samt betala Sellnäsplankan.



Hur tänkte man där? O_o


Lillevi

Vart sjutton har du hittat det där? helt sjukt ju!


Tess

Hrm, låter väl inge bra att du har ont eller... :/



PUBLICERAT: 2008-11-11, 21:22:36 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: