SKRIVET: 2008-11-27, kl 22:01:26 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jobbigt blir skönt

Heeeeelt jävla slut nu måste jag säga! Stationspass tar på krafterna men man känner att man lever & det är ju alltid kul att pressa sig själv =)
En banan-shake och lite riskakor på det här så kan jag sova gott sen vill jag lova!
Duscha hett och länge efter träning är bland det skönaste som finns =P
Ni som säger nej har aldrig tränat hårt.... hahaha

Nu blir det tränings-vila i 2 (!) dagar. Finns ett pass 7.00 imorgon, men då kommer jag vara död på arbetsträningen, det är ett som är säkert och det är det inte värt =/
4 pass på en vecka får räcka.

Nej, nu är jag trött. Sängen lockar :)
Ska bara få med mig Darlo dit också. Myyyyyyyys. Han sitter just nu och lyssnar på en amerikanare som sjunger och annat..?

[jag orkar inte packa]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: