SKRIVET: 2008-11-02, kl 16:08:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Idiot..

Såg Idioten idag, utanför Kupolen. Kom åkandes i en bil. Så tydligen har han fått tillbaks körkortet då. Tror att han upptäckte mig för han kollade åt andra hållet. Snacka om FEG!
Jag fick en klump i magen och det kändes som hela jag kokade!!! Sen inne på Kupolen kändes det som om jag skulle börja grina.. fan alltså :(

Känner mig så jävla trött alltså. Helt slut! Åt nyss lite vegetarisk pytt i panna. Var helt ok. Vill läsa, men det ska vara något väldigt lättläst. Typ Nalle Puh :P
Orkar liksom inte koncentrera mig..

Ikväll är det danspass. Missade ju danspasset i fredags eftersom jag var barnvakt då. Det ska bli kul ikväll i alla fall =)

Kom på vad jag kan läsa. "Ung och galen?"-boken ju :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: