SKRIVET: 2008-11-09, kl 18:12:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

I never change

Pappa åker till Mallis i december, men inte för att festa direkt. Han ska dit och cykla. Vissa ställen har en lutning på 24%, han har cyklat i 20% tidigare.. O_o
Han sa att det måste ha varit en dålig ledare när jag var på spinning förut, han försöker med ALLT för att jag ska börja spinna <_> men jag känner inte alls för det =/
Kanske ska ge det en chans någon gång, men nu känns jympan roligare så det så! Var jättekul att träna idag och bra skönt också. Blev en macka med makrill efteråt. Yammi! Inte hunnit duscha än så jag ska väl göra det.. men jag vill bada. Suck suck suck. Sen läsa tror jag. Känns som klockan är mkt mer än den är och jag önsar att den vore 20.00 så man kunde gå och lägga sig om en liiiten stund.
Borde baka, men det får bli imorgon. Mamma har bakat saffranskrans, hon var tvungen idag för hon åker bort på onsdag (operation) och hon hinner inte måndag eller tisdag. Så finns det ju pepparkakor. Mormor ska baka en sorts kakor. Det borde räcka om jag gör 2 sorters kakor. Kommer ändå bli MASSOR över. Farmor meddelade idag att hon också kommer. Wiiiiiiie!!!!


Danil

Jag ahr handfeber :I



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: