SKRIVET: 2008-11-18, kl 12:48:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

gräver en grav..

Det får inte vara sant! NEJ NEJ NEJ!!!!
Varsel på Daniels jobb.. =((((

Men han kan ju skriva. Han kanske får vässa pennan och skriva :P
Ge ut dikter, noveller och annat.. hehehe. Så kan vi fortsätta dricka te och leka poeter :) Min lille te-mästare!
Nej men seriöst.. han har redan pratat med några kompisar och sånt. Det gäller att ha kontakter och känna folk. Idag orkar han inte söka jobb och det kan jag förstå. Han jobbar till februari eller nåt sånt..

Nu fick jag äntligen en anledning till att klä mig i seriösa kläder idag. Ska till waynes och dricka kaffe! Mika Mika Mika <3

vinden,
var det den här vinden som de pratade om
nu har den vänt
det är bara motvind hela tiden
virvlar i håret
kajal i hela ansiktet
samtidigt som makaronpaketet gapar tomt
lika tomt som min själ känns, ibland



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: