SKRIVET: 2008-11-11, kl 15:50:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ge mig energi

Jag undrar bara varför jag ska bry mig..

Hunnit vila en pytteliten stund. Packat iordning allt i alla fall. Till både mig och Darlo. Han är så snäll att han skjutsar mig till Friskis om några minuter. I och för sig skulle han ändå skjutsa hem en jobbarkompis som bor i närheten, men ändå.. det hör inte hit.. har varit snäll och fixat "mellanmål" åt han. Hehe. Vi har inga bananer så jag snor en sån på friskis tror jag :)
Sen ska han tillbaks till jobbet & jobba nån timme. Övertid- igen!
19.00 ses vi igen för att träna =)

Jag har som sagt ont. Men men, det gäller väl att stå ut.
Längtar till lördag. Maja kanske kan ge mig lite positiv energi *hoppas*
Mitt lilltroll ju! Och söt-Fille kommer också. 18 pers totalt.. shiet..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: