SKRIVET: 2008-11-08, kl 23:32:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

förvirring utan namn

Jag har en känsla.
Jag känner något.
Men jag kan inte ens sätta ord på det.
Kan inte förklara.
Var det meningen att det skulle bli så här?
Bloggen är heller inte rätt ställe att skriva känner jag.
Jag tror att det är fel.

Känner mig allmänt förvirrad.
Kanske inte är så ovanligt..


Grabben kollar på film, den är filmad med handkamera. Tror aldrig jag sett en sån film, verkar så störande =/
Bilden skakar ju.

I städer med stora boulevarder
Du & jag och en bar i varje gathörn
Det behövs inga förklaringar när du är här igen

Det är du......

Nu ska jag krypa ner i bädden och sova. Hoppas på att grabben ligger bredvid mig när jag vaknar till i natt :)
LOVE U!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: