SKRIVET: 2008-11-26, kl 14:14:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

första dagen

Idag var första dagen på min praktik. Oh så nervös jag var både igår kväll och imorse! Men det gick bra :)
Jag kommer gå dit flera ggr, så det känns ok. Ledig imorgon, sen ska jag vara där på fredag igen. Än så länge känns 3,5 timme 3 dagar i veckan lagom. Det jobbiga var att jag hade sådan jobbig (jävla) huvudvärk imorse, tur jag har mina utskrivna tabletter..
Fick måla lite krukor, slå in paket, göra iordning nåt arrangemang o.sv :)
Det jobbiga #2 var att jag frös precis hela tiden! Trots en lagom tjock tröja :/ Hur är det möjligt? Mina fingrar blev helt stelfrusna :(

Fått kommentarer på någon av mina dikter, sånt är alltid lika kul! Även om jag bara är nöjd med vissa då, men men...

Måste strax göra mig klar. Ska träffa min handläggare på FK för att skriva lite papper. 16.00 TRÄNA!!! Sen Rus, möte och sånt idag...

ett papper
en kallelse
ännu en ny läkare vill träffa mig
vända ut och in på mina tankar
hela jag faller i bitar
ingen kan laga mig
inte ens jag själv
fast jag levt med mig i så många år
bruksanvisningen är borta
borta borta borta…



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: