SKRIVET: 2008-11-17, kl 09:54:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

födelsedag

Då är dagen här. Min födelsedag och jag fyller 25, hjäääälp! O_o
Fast vi kan ju alltid låtsas att jag fyller 18, känner mig inte en dag äldre jag looovar :P

Sovit halvkasst i natt. Vaknade strax före 5 och somnade om 8. Hann sova kanske 10 min innan jag vaknade. Somnade om 8.45 och  vaknade en kvart senare. KUL! Nåväl, känner mig inte lika seg längre. Men tror inte det händet nåt idag, så vad ska man då göra?!?
Det verkar som det bli en dag som alla andra. Suck.

Morfar tar mkt kort, han älskar att ta kort. Han brukar skicka in till "Läsarnas bilder" och har fått med några bilder i tidningen. Nu kom en bild på Maja med på nätet :)
Söto! Maja diskar hos farmor =)

Tur att jag knappt har huvudvärk i alla fall. Alltid nåt liksom..

Fick tomtar av Darling förresten, det var vad som låg i paketen. Hihi. 4 i det ena & 3 i det andra som var i en "glaskupa" som man hänger upp. Det ska se ut som det snöar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: