SKRIVET: 2008-11-24, kl 09:44:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

En månad...

Idag är det en månad kvar till julafton! Tiden går verkligen fort..
Fick igår reda på vad jag ska få i julklapp. Kanske är tråkigt, men det är ju något jag vill ha och behöver. En vinterjacka :) Men jag tror att jag ångrat mig.. vill ha nåt annat. hehe. Antingen skiter jag i att köpa en eller så köper jag en själv. Är ju svårt att veta vad man vill ha. Den ska vara snygg, tjock, varm och ingen jag tröttnar på direkt. Ska kunna ha den 2 säsonger. Och samtidigt inte kosta flera tusen.. o.sv o.sv.

(Skrev fel igår, 6 pass fördelat på 5 dagar skulle det vara. Alltså inte 4 dagar.)
Sen vet jag också att man kan träna mkt utan att kroppen tar stryk och att det finns folk som tränar MYCKET mer. Skillnaden är den att då ÄTER dom mycket mer också och att äta mer är något jag har riktigt svårt för. Har fått i mig en macka som frukost i alla fall. Är tänkt att det ska bli fiskgratäng till middag. Om jag kommer ihåg att köpa mer potatis bara.

Darling är sjuk så han är hemma idag :/
Men han var ju upp strax före 6, så han pratade lite med mig. Jag somnade om efter 7. Hade glömt att läkaren skulle ringa så han väckte mig en timme senare. Mamma hade fått för sig att jag skulle till blivande praktikplatsen idag så jag blev tvungen att ringa FK och fråga, men det var ju imorgon som jag skrivit i kalendern. TUR!

Dagens planering: Psyk 13.00 för samtal. Första med den nya. Snälla, jag vill inte byta mer! Hoppas KBT är bra och passar mig. Är lite nervös inför samtalet.
18.00 Träning i from av pulspass *me love*
19.30 Avslutning med Rus-gruppen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: