SKRIVET: 2008-11-25, kl 14:53:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

allvaret börjar...

Var till praktikplatsen idag. Min handläggare på FK var med. Jag börjar imorgon! Lite nervöst må jag säga.
Efter det var det bara hem en snabbis för att sen åka till rehab. Gick snabbt, var inga övningar idag utan jag ska fortsätta med dom jag redan håller på med. Så ska vi ses om ett tag och prata mer då.

Pressade nyss lite apelsiner. Såå gott! Det är värt allt spill och sånt :)

Funderar på att testa yoga idag. Hade helst haft någon med mig dock... men finns ingen jag kan ta med mig :/
Suck.
Börjar dock rätt sent, kl 20. Men det är bra, då blir man trött o.sv efteråt och sover gott :)
Kanske t.om somnar i bilen hem.. hehe.. :P
Innan det ska jag plocka lite, försöka byta gardiner, laga mat.
Nu ska jag försöka skriva lite dikter. Känner mig hyffsat inspirerad. Rätt musik vore dock bra. Men vilken musik som helst kan nog inspirera tror jag. Blev t.om inspirerad av någon Petter-låt förut :D

På fredag kommer Maja-skruttan. Såklart när jag är borta. Fan fan fan!!!! Hon som ska baka pepparkakor med farmor och allt. Snyft =(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: