SKRIVET: 2008-03-22, kl 16:28:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Party

Ikväll är det fest som gäller och jag är redan på G! Vi kanske ska hem till ett par ikväll och hälsa på, L och N. Det vore trevligt. Sen blir det utgång. Det är då tänkt så i alla fall. Hoppas några av Davids kompisar ska ut. Vore kul att träffa dom. Och det är ju alltid roligare ute om man känner nån. Visst, man träffar alltid på folk man kan snacka med.
Jag bara längtar tills vi ska ut. Göra sig fin så som att ha mitt fina röda linne med vita pricka, sminka sig lite extra. Dricka goda drinkar, träffa folk och så är så kul!

Märks det att jag är glad idag? =)

Igår var vi på bio. Såg No country for old men. Jag, eller rättare sagt vi, hade för höga förväntningar på filmen tyvärr. Jag tyckte den var sådär, lite för seg. Imorgon ska vi nog på bio igen så jag hoppas faktiskt på att den vi ska se då är bättre.

Är det fest så är det fest-snus som gäller hehe. Fast jag snusar en del blir jag inte beroende igen och faller in i snusets värld men tur är väl det. Nyss fick jag dock en nicko-kick. Konstigt. Brukar jag bara få om jag inte snusat på bra länge, som flera månader eller så. Men nu fick jag det ändå. Konstigt. Höll till slut på att spy (nyss alltså) så då fick jag lov att spotta ut snusen =/

Jag & David gick en promenad tidigare idag, det var skönt trots kylan. Men jag blev faktiskt rätt varm.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: