SKRIVET: 2008-06-14, kl 21:42:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

viktnedgång

Sverige förlorade mot Spanien. 2-1 till Espania. Jävla skit alltså! Såg matchen hemma btw.



Nu spelar Ryssarna mot Greklandos, heja Ryssland!

Jag har gått runt Sportfältet ikväll. Skönt att rensa tankarna lite, nyttigt också. Får lite ångest faktiskt för att jag inte rört så mkt på mig den senaste tiden. Men det ska det minsann bli en ändring på! Väger dessutom 54,5 nu :/
Jag som vill väga 50..
D vill också gå ner i vikt så vi får väl röra på oss mer och äta nyttigare. Kan det bli enklare? Jag vet ju hur man går ner i vikt, men jag vill ju gå ner på ett bra sätt. Inte genom överdrivet motionerande och svältande. Om man gör av med mer energi än man stoppar i sig så går man ner i vikt. ENKELT!
Sa förut att jag ville köra Cambridge 1-2 veckor men det får jag ju som sagt inte. Undra varför?
Jag ska minsann fortsätta köpa strl 26 på jeans och 34 på andra byxor. HA!




Om en månad ska psyk få veta en sak.. hihi.
Om ca en månad kommer även mamma och Kjell få veta en sak, en annan sak.
Spännande. Vad ska dom säga? Hur kommer dom reagera?

Snart är det bröllop också. Men vad ska vi ge i bröllopspresent?
Hmm.. svårt :/
Någon som har något förslag?

Om 4 veckor har Daniel semester igen, någon som har något förslag på vad man kan göra då i 2 veckor?


tandra

Är du graviiiid ??? :) pussss


Anonym

ja, är du det????! :P


mika

det där var från mig. glömde skriva mitt namn. höhö.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: