SKRIVET: 2008-06-02, kl 21:03:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vi mot stjärnorna

Daniel ringde tidigare ikväll, jag saknar honom och är så blödig att jag började gråta! :(
Men så fick jag höra en bra sak, han kommer hem tidigare (pga vägarbeten) och är hos mig redan på torsdag kväll. Istället för lördag kväll. Känns BRA! Då är det D.B & B.B mot väääääärlden :P
Eller som Daniel skulle ha sagt; vi mot stjärnorna!
Sen blir det Familjen Birath mot världen, dvs Bella, Daniel och Alicia :D
hahaha.

Imorgon får jag reda på om jag ska hyra ut lägenheten eller inte. Vore bra om jag kunde få in lite kosing :)

Ska snart lägga mig, läsa lite och sen försöka sova. Vill vakna tidigt, tänkte nämligen gå långrundan (1,5 mil) på morgonen. Sen städa här hemma, så det är extra fint tills Daniel kommer :P

Önskar ibland att jag hade en tränings-kompis. Någon som ville cykla till Falun (och tillbaks), gå till Falun (och tillbaks) och annat lite halv-galet. Till Falun är det 26 km.. =)

Planerad träning v. 23
Tisdag: Långpromenad, Ute-jympa med Friskis
Onsdag: Cykeltur, Långpromenad, Friskis
Torsdag: Längre cykeltur, Ute-jympa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: