SKRIVET: 2008-06-14, kl 15:44:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

trötthet

Fy farao va jag är trött idag. Sov ca 30 min för någon timme sen. Sov länge imorse också, tror klockan va 9.15 i alla fall. Så hur ska det gå natten mellan söndag och måndag egentligen? På måndag ska jag nämligen göra sömn-EEG. Får bara sova fram till 01.00 på natten :(
Så den natten kommer jag få tillbringa helt alone. Trist.

Snart får Zedd flytta, senare även Klossen. Och vad betyder det tror ni? Jo, att jag också flyttar snart! *hoppar och studsar*

Ikväll ska landslaget minsann visa vad dom går för! Kom igen nu, krossa dom jävlarna (Spanien)
Jag hoppas såklart att Sverige vinner. Kommer väl skrika som vanligt ikväll hehe.
Antingen ser vi matchen i Säter eller hos min pappa & Marita, det visar sig..

Nu vill jag ha mat! Har ju bara ätit några jordgubbar idag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: