SKRIVET: 2008-06-17, kl 15:44:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Moving into Daniels house

Har packat några kartonger idag, men jag behöver fler kartonger. Det skulle vara bra om vi kunde köra iväg kartongerna idag eller imorgon så dom inte står här för imorgon kommer en kille och kollar på lägenheten. Fast egentligen får det väl se ut hur fan det vill. För jag skiter i det. Orkar inte bry mig helt enkelt.

Läste om en tjej som är gravid. Pappan till barnet var i början intresserad, men sen vände det tvärt. Han vägrar skriva på att det är han som är pappa så han har fått lämna DNA-prov. Han (& hans föräldrar, de blivande farföräldrarna) vill inte alls ha med barnet att göra. Hur i helvete är man funtad i skallen då?!?
Måste vara tufft att vara ensam, speciellt om man inte får någon som helst hjälp av barnets fader.

Kanske blir att "fira" midsommar hos Daniels föräldrar. Hans bror Andreas med flickvän Johanna skulle dit. Blir nog trevligt :)

Bengt (Daniels papi) vet om att jag ska flytta nu. Hihi. Ewa vet dock inte. Kjell-Britt vet inte heller något. Hmmz.

Jag vill
Flytta till en fin lägenhet
Ha ett jobb
Åka utomlands
Ha mer pengar att kunna röra mig med.

Jag längtar tills
Jag flyttat & allt är klart
Vi ska på Winnerbäck (30/7)
Jag får börja övningsköra, igen (får ju inte det nu pga min BAJS-epilepsi)
Jag fått ett jobb
Jag är gravid. hehe.
Vi bor i ett huuuuuus. Vore så mysigt!

Nu ser faktiskt vädret ok ut, kanske det går att träna ikväll ändå? Är ju friskis ute-jympa idag med ingen mindre än STIIIIIIIIIIIIIIIIIIINA!!!!!!!!!!! *hoppar och studsar*
tandra: du kommer verkligen att missa nåt :P


tandra

fan fan fan fan fan stiiiiiinaaaaaaa! Själv så lyfter jag skrot på nautilus haha :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: