SKRIVET: 2008-06-24, kl 23:02:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ledsen... :(

Vet inte vad jag ska skriva utan att låta löjlig, barnslig eller fjantig. Så därför utlämnar jag en del, kanske det kan verka kryptiskt.
I alla fall så har jag varit ledsen en stund nu :(
Dels är jag bara så äckligt f*cking j*vla trött på att bara gå hemma om dagarna. "sök jobb då". Ja, men sen då. Hur lätt är det att få ett jobb?!? Och ni som aldrig ens behövt söka ett jobb, testa att söka ett!!!
Jag vill helst vara vaken flera timmar i natt så jag sover en massa timmar under morgon-dagen. Slipper jag vara vaken under timmarna då det känns som värst. Då sjukskriven-pesten gnager.

Och hur lätt är det när man haft borderline? Jag har under ett längre tag faktiskt kunnat tänka framåt men nu vet jag inte längre. Vet varken ut eller in.

Nej nu ska jag dra nåt gammalt över mig, typ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: